Naar de eerste aflevering van Chantals Beauty Camper, waarin Chantal Janzen met Leco van Zadelhoff en Fred van Leer door Nederland reist om mensen make-overs te geven, keken woensdagavond 959.000 mensen.

Het programma op RTL 4 staat recht tegenover Tussen Kunst en Kitsch op NPO1 geprogrammeerd. Frits Sissing bereikt met dat programma iedere week een plek in de dagtopvijf en dat is ook deze week het geval: meer dan twee miljoen mensen keken naar de uitzending van woensdag.

Art Rooijakkers startte woensdag met een nieuw seizoen van Rooijakkers Over De Vloer, waarvoor hij op bezoek ging bij Geraldine Kemper. Naar die uitzending keken woensdag 769.000 mensen.

Naar de uitreiking van de Gouden Loeki, de prijs voor de beste reclamesport, keken 1,2 miljoen mensen. De prijs ging dit jaar naar de Staatsloterij voor hun reclame met kat Frummel.

De dagtop 5 van woensdag 3 maart

  • 1. NOS Journaal van 20.00 uur (NPO1) – 2.238.000 kijkers
  • 2. Tussen Kunst en Kitsch (NPO1) – 2.028.000 kijkers
  • 3. RTL Nieuws van 19.30 uur (RTL 4) – 1.555.000 kijkers
  • 4. NOS Journaal van 18.00 uur (NPO1) – 1.424.000 kijkers
  • 5. Gouden Loeki (NPO1) – 1.210.000 kijkers